Země / jazyk
Změna země
Zvolte si jinou zemi nebo oblast, abyste viděli obsah specifický pro vaši lokalitu.
Vyberte jazyk
atradius czech customer service

Zákaznický servis

Jsme odpovědní za obnovu podmínek a za nacenění vaší nové pojistné smlouvy, pokud se blíží konec platnosti stávající pojistné smlouvy. Snažíme se předložit vám nabídku, která je co nejvíce konkurenceschopná, a poskytnout vám tu nejvyšší úroveň našich služeb.

Co od nás můžete očekávat?
Odbornost, ochotu vždy pomoci, efektivní komunikaci

Správci pojistné smlouvy znají velmi dobře a podrobně podmínky vaší pojistné smlouvy. Když nám zavoláte, budeme vždy ochotní vám pomoci s každou vaší otázkou; od dotazů souvisejících s Atradius dotazníkem pro zájemce o pojištění až po dotazy týkající se rozhodnutí o kreditních limitech vašich odběratelů nebo konkrétních vyúčtování pojistných událostí.

Naším hlavním cílem je vždy zajistit, abyste byli se společností Atradius spokojení, stejně tak jako s poskytovaným krytím pohledávek, a proto s vámi budeme vždy komunikovat včas a efektivně, abychom vás o tom přesvědčili.

Zástupci zákaznického servisu

Máme velmi zkušené manažery a senior manažery zákaznického servisu. Většina z našich členů týmu má minimálně 5-15 let zkušeností v oboru, tedy z oblasti zákaznického servisu a/nebo pojištění pohledávek. Uvítáme od vás jakoukoli zpětnou vazbu nebo návrhy, které nám můžete poskytnout, abychom mohli zlepšit úroveň našich služeb.       Na uvedených telefonních a emailových kontaktech jsme vám proto plně k dispozici.

Máte nějaké otázky?

Rádi vám poradíme se všemi aspekty správy vašich B2B pohledávek.

Kontaktujte nás