Země / jazyk
Změna země
Zvolte si jinou zemi nebo oblast, abyste viděli obsah specifický pro vaši lokalitu.
Vyberte jazyk
Kodex služeb

Kodex služeb

Kodex zákaznických služeb je náš příslib vůči Vám. Demonstruje náš závazek, že Vám poskytneme vysoce kvalitní služby a úroveň komunikace, podporu a poradenství.

Usilujeme o to, abychom Vám poskytovali služby jen na té nejvyšší úrovni, a to ve všem, co děláme. To je náš závazek k našim poskytovaným službám. Naplňujeme jím každý aspekt  našeho podnikání; od mravního chování počínaje, přes školení našich zaměstnanců, až po budování dobrých vztahů s klienty. 

Zjednodušujeme komunikaci

Náš specializovaný tým manažerů zákaznického servisu je vyškolený na zodpovídaní dotazů a požadavků od našich klientů rychle a efektivně. Tam, kde je to možné, Vám poskytneme přímý kontakt s jasnými kontaktními údaji. 

Dáváme si pozor a pravidelně vyhodnocujeme naši komunikaci, abychom si mohli být jisti, že dokážeme udržet naše vysoké standardy. Současně, ve vztahu k naší spolupráci, bychom Vám byli vděční, pokud byste nám poskytli také Vaši zpětnou vazbu a podělili se s námi o Vaše myšlenky a zkušenosti s našimi týmy. Jen díky Vaší zpětné vazbě se můžeme zlepšovat, proto si ceníme všech Vašich postřehů, o které se s námi podělíte.

 

 

Zjednodušujeme smluvní administrativu

Poskytujeme vedení a podporu od správy Vaší pojistné smlouvy až po přístup a používání našich online systémů, jako je Atradius Atrium a Atradius Insights.

Usilovně pracujeme na tom, abychom snížili administrativu vyplývající z Vašich smluvních povinností na minimum, a v případě, že nastane čas na prodloužení Vaší pojistné smlouvy, se ujistíme, že je Vám tento proces jasný a že Vám byla potřebná dokumentace zaslaná včas.

Na každé faktuře, kterou Vám pošleme, bude jasně uvedené datum splatnosti, fakturovaná služba a kým byla tato služba dodaná.

Spolupracujeme na kreditních limitech

Zavazujeme se Vám, že Vám budeme poskytovat rozhodnutí o kreditních limitech včas a že Vás budeme informovat o průběhu jejich zpracování.

Rozhodnutí o kreditních limitech neděláme bez spolupráce s Vámi. Tam, kde je to potřeba, Vás požádáme o doplnění dodatečných informací o Vašich odběratelích a vezmeme do úvahy Vaše obchodní zkušenosti s nimi. Kromě toho tam, kde je to možné, se s Vámi podělíme o kreditní rating Vašich pojištěných odběratelů, abychom Vám pomohli s Vašimi procesy a postupy řízení rizik. V případě, že je nutné, abychom snížili nebo zrušili kreditní limit, budeme se snažit sdělit Vám tuto informaci o snížení/zrušení kreditního limitu v přiměřené oznamovací výpovědní lhůtě, abyste měli čas se na to připravit a mohli jste podniknout alternativní obchodní opatření (s výjimkou mimořádných okolností).

Snažíme se neslibovat nikdy nic, co nemůžeme splnit, a náš transparentní proces reklamace je navržený tak, aby Vám pomohl v případě, že potřebujete naše rozhodnutí přehodnotit.

Poskytujeme efektivní likvidaci škodných událostí, vymáhání pohledávek a služby pro odškodnění

Poskytneme Vám průvodce, který Vás povede a krok za krokem Vám vysvětlí, jak máte postupovat při hlášení škodné události a jak nás máte informovat o nezaplacených fakturách po splatnosti.

V průběhu procesu likvidace škodné události a vymáhání pohledávek s Vámi úzce spolupracujeme, poskytujeme Vám aktuální informace o Vašem případě a žádáme Vás o odsouhlasení způsobu vymáhání a o co nejkratší zabezpečení úhrad.

Jestliže není možné, abychom Vám vyplatili škodnou událost, anebo škodnou událost nemůžeme zaplatit v plné výši, dostanete od nás jasné vysvětlení s odůvodněním a právo na odvolání.

Budujeme vztahy s klienty

Věříme, že Vám můžeme poskytnout tu nejvyšší kvalitní podporu, pokud rozumíme Vašemu podnikání, Vaší strategii a trhu. Naši vysoce školení zaměstnanci jsou specialisté ve svém i ve Vašem poli působení a jsou podporováni programem trvalého udržování profesního rozvoje.

Kontaktujte nás

Pokud máte jakýkoliv problém, který s námi chcete prodiskutovat, kontaktujte, prosím, Vašeho správce pojistných smluv z oddělení zákaznického servisu. Případně můžete také kontaktovat naši centrálu:

Atradius Crédito y Caución S.A. de Seguros y Reaseguros
David Ricardostraat 1
1066 JS Amsterdam
The Netherlands
Tel.: +31 20 553 3355

Nebo si vyhledejte kontaktní údaje na všechny naše pobočky zde.

Podívejte se na Kodex zákaznických služeb.