Země / jazyk
Změna země
Zvolte si jinou zemi nebo oblast, abyste viděli obsah specifický pro vaši lokalitu.
atradius czech customer service

Zákaznický servis

Jsme odpovědní za obnovu podmínek a za nacenění Vaší nové pojistné smlouvy, pokud se blíží konec platnosti stávající pojistné smlouvy. Snažíme se předložit Vám nabídku, která je co nejvíce konkurenceschopná, a poskytnout Vám tu nejvyšší úroveň našich služeb.

Co od nás můžete očekávat?
Odbornost, ochotu vždy pomoci, efektivní komunikaci

Správci pojistné smlouvy znají velmi dobře a podrobně podmínky Vaší pojistné smlouvy. Když nám zavoláte, budeme vždy ochotní Vám pomoci s každou Vaší otázkou; od dotazů souvisejících s Atradius dotazníkem pro zájemce o pojištění až po dotazy týkající se rozhodnutí o kreditních limitech Vašich odběratelů nebo konkrétních vyúčtování pojistných událostí.

Máme velmi zkušené manažery a senior manažery zákaznického servisu. Většina z našich členů týmu má minimálně 5-15 let zkušeností v oboru, tedy z oblasti zákaznického servisu a/nebo pojištění pohledávek. Naším hlavním cílem je vždy zajistit, abyste byli se společností Atradius spokojení, stejně tak jako s poskytovaným krytím pohledávek, a proto s Vámi budeme vždy komunikovat včas a efektivně, abychom Vás o tom přesvědčili.

Zástupci zákaznického servisu

Ing. Kateřina Nováková
Zástupkyně generální ředitelky

Vede od roku 2000 oddělení zákaznického servisu a její hlavní náplní práce je rozvoj vztahů se stávajícími zákazníky a zefektivňování procesů.

Mob.: +420 775 735 455
Email: katerina.novakova@atradius.com

Máte nějaké otázky?

Rádi vám poradíme se všemi aspekty správy vašich B2B pohledávek.

Kontakt